Sidor

lördag 26 februari 2011

Powerwalk i kylan

Fick sovmorgon imorse av käre maken, att sova till 08.00 tillhör inte vanligheterna här hemma! Efter att ha fixat med frukost, hängt in tvätt, stökat i köket tog jag med mig hunden på powerwalk. Kylan bet på bra i kinderna men efter en stund hade jag fått upp flåset och värmen steg härligt i kroppen.
Gick upp och ner för den stora backen ute på Bulltoftafältet. Den är inte nådig....efter några ggr hade jag blodsmak i munnen. Varför plågar man sig själv så här?

Tog i alla fall några vackra bilder
 De frusna dammarna
 Ena sidan av backen
 Andra sidan
Upp o ner....ner o upp....kommer kännas imorgon :)
Nu väntar lite storhandling innan det är dags att jobba kväll, imorgon är helgen gjord för min del. Skönt!
Vad händer hos Dig idag?

4 kommentarer:

4U2 sa...

Vissa har tagit min energi, är du en av de? (ler)

Nina sa...

SHIT, va du e duktig. Helt otroligt vilken viljestyrka.

WOW...

Cathrin sa...

Hejja hejja!! Har oxå en backe jag tar mej upp och ner i. Varför??? Jo för att man känner sig så himla nöjd och glad efteråt......skönt.

Har oxå halva helgen kvar!!

Ha det gott kram Cathrin

Annika Strandberg sa...

<Vilken viljestyrka du har! Jag avundas det..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...