Sidor

söndag 1 mars 2009

Sarah Dawn Finer - vilken röst!

Sedan jag såg henne i Så ska det låta för 3 år sedan har hon varit en favorit! När hon sen ställde upp i melodifestivalen 2007 var jag lycklig, vilken röst! O låten var ju att dö för! När plattan kom ut var jag nog en av de första till att köpa den. Vilken röst!
Igår fick svenska folket hjärnsläpp, men jag säger bara , vilken röst!!!

Sarah, gråt inga tårar, du är en vinnare i mina ögon och med extra exponering i andra chansen på lördag kommer du till Globen där du kammar hem vinsten!



Läs Sarahs blogg här

Fler än jag som tycker Star Pilots låt är lite väl lik andra...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är förvånad att Star Pilots kom så långt som till en deltävling med tanke på låten. Kan ju vem som helst höra är plagiat!

Anonym sa...

Den där duellen blev ett hett ämne för oss...

http://bloggtipsarna.blogg.se/2009/march/bloggbrak-aven-hos-oss.html

Anonym sa...

Sarah var ju mycket bättre än både Malena och Agnes...
Hoppas nu att hon går vidare från Andra Chansen! :)

Anonym sa...

Precis, så otroligt dumt gjort..Kram..

Anonym sa...

Lika förvånad är jag att hon inte kom med! Fattar inte hur operaskrikandet kunde komma före..
Önskar dig en trevlig Söndag!

Ludmilla sa...

Jag såg henne innan hon blev "känd" på ett julbord på Grand Hotell.

Jag sa till min man att detta kommer att bli något riktigt stort. Jag förundrades över att man inte visste vem det var. Jag tänkte att hon kanske hade valt att inte bli superjändis...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...