Sidor

torsdag 26 mars 2009

Det finns gränser för vad ett modershjärta orkar!

Luften har gått ur mig och tårarna brinner bakom ögonlocken.
Min son är inte som andra barn, de är något jag fått jobba med några år nu.
Men det finns en gräns för vad ett modershjärta orkar med, och min gräns känns just nu nådd och det med råge.

När känslostormen lagt sig kan jag tänka mer konstruktivt än jag är kapabel till just nu. Ska försöka städa av mig frustrationen, ilskan och sorgen.





Follow Soulsisters Diary

10 kommentarer:

Anonym sa...

Men kära du! Vad har hänt???

Anonym sa...

Hej vännen!

Är det något särksilt som har hänt?

Tänker på dig!

Kramar till dig och sonen!

Anonym sa...

Stor kram hjärtat!!! Vill du ha någon som lyssnar, så vill jag bara tala om att jag finns!

Anonym sa...

Känns som att du behöver en STOR styrke kram

Anonym sa...

Goda tankar med styrka kommer till dig genom cybern.
Kram!

Anonym sa...

Ibland orkar jag inte ens läsa igenom alla inlägg via bloglovin. Försöker spana in bloggarna ändå och kommentera något enstaka inlägg. Tycker egentligen inte man alltid skall behöva kommentera för att behålla sina läsare, men kanske är det inte så heller. Men man får dåligt samvete när man inte ger sina prenumeranter statistik och kommentarer :D Sen vill man ju hinna med att svara osv också :D Ha en bra kväll! kram

Anonym sa...

KRAM

Anonym sa...

Nämen detta var ju ingen rolig läsning... Bra initiativ med städning- det är ju en ganska effektiv terapisyssla - så städa loss! Tänker på er.. Kram P

Anonym sa...

Usch det låter som det hänt nåt väldigt jobbigt! Vad det än är kommer du fortsätta orka för så funkar det ju med oss mammor har jag märkt. Kramar till dig!

Lena sa...

Tänker på dig. Finns här om du behöver snacka. Kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...