Sidor

tisdag 3 mars 2009

Morron ute i etern!

Morron ute i etern. Är fortfarande hemma. Mår fortfarande inget vidare. Halsen vill inte ge med sig, den gör fortfarande ont och jag är fruktansvärt trött.
Låter som en hes kråka när jag försöker prata. HATAR att va sjuk! Sorry, inte meningen att gnälla...jo lite kanske...men bara lite.

Blir ingen skola för mig imorgon, finns inte en chans i himmelriket att jag ska orka. Får se om ja kan jobba lite senare i veckan.

Kollegorna var ute och åt på min väninnas restaurang igår: Söderbloms Lounge och Grill.
Det var jag som drog igång utegången, och så kunde jag inte följa med. Sååå ledsen jag var. Ville så gärna, de har sååå god mat.

Jaja...det kommer fler gånger.

Nu ska jag lägga mig igen, lyssnar på ljudbok av JD Robb som jag fått av Lena. Sååå bra!
Ha de bäst!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Morrn på dig, stackare du får krya på dig. Ha en bra tisdag..Kram..

Lena sa...

Bra att du har böckerna!! Vilken är du på nu? Jag lyssnar precis på den som kom i veckan, nr 29 tror jag det är. Promises in death. Den är lite sorglig då en annan polis blir mördad på de första sidorna. Men boken är lika bra som de andra. Å vad avis jag är på dig som lyssnar för första gången. Har säkert lyssnat/läst alla böckerna 5-6 ggr nu. Men de är lika bra fortfarande!! Hoppas du kryar på dig snart. Massa styrkekramar

Soulsister sa...

Lena: jag är på nr 27 nu, precis i början. Jag kan inte slita mig :) Nu har jag "bara" 27,5 kvar sen är det slut... :(
Men jag har ju lite annat på lager så jag klarar mig lite innan jag börjar om igen.
KRAM

Anonym sa...

Jätte trevlig blogg! Ska vi lägga till varandra på bloglovin? ha en bra dag!

Anonym sa...

Mmm.. lilla skruttan var så sööt.. bara låg och log hela tiden haha..
Ohh jag bara längtar tills jag kommer i mål och i form så man får ha den hemma..

Hoppas allt är bra en dag som denna kram kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...