Sidor

torsdag 19 mars 2009

Det luktar vår



Var ute med Alice precis, när jag kom ut på fältet så känner jag den underbara doften av VÅR!!!
Svårt att sätta fingret på exakt vad det är, men det är något speciellt, något fräscht och friskt.
Rabatterna är fulla av snödroppar och tussilago, härligt att se. Härligt att uppleva.

Är fortfarande trött, blir tidig sänggång idag med. Är nu långledig i 3 dagar och det är skönt och välbehövligt. Sonen ska hem till mormor och morfar o vara där hela helgen. Han längtar redan. Jag är så glad att han har samma fina kontakt med sin mormor o morfar o farmor o farfar som jag haft med mina. Denna gången ska kusin Emilio också sova över vilket han också ser fram emot. Han är en mkt stolt kusin och har redan planerat att han ska lära honom bygga med smålego :)



I helgen är det Disco fest med temat Boogie Nights. Ser såååå fram emot det. Bilder kommer sen på våra galna outfits, ni kommer dö när ni ser oss, haha!

Nu ska ja mysa lite med maken innan ja tackar för mig, ögonlocken är sååå tunga


6 kommentarer:

Anonym sa...

Snödroppar och tussilago låter som en utopi i mina öron.
Vi har MASSOR med snö kvar och det känns som det är lång tid kvar innan vi får känna doften av vår.
Som för övrigt brukar lukta bajs tycker jag.
;)

Anonym sa...

Minns att du sa det tidigare, polsk
mat är ju så gott älskar då polsk sallad mumma de.Den här gurksoppan var god det var första gången jag åt den.

kram

Anonym sa...

Hahaha, då får dom sig ett gott skratt hahahahaaha.

Anonym sa...

sv: Tack! Ja visst blev dom fina :D

Anonym sa...

Dom bilderna väntar jag med spänning att få se! Låter ju jättekul!

Lena sa...

Jag vill inte känna doften av gräs och björk!! Det betyder att jag kommer att börja må dåligt, så jag är inte som ni andra som längtar efter dessa dofter.

Ser verkligen fram emot bilder, massa bilder, från discofesten.

Ha det skönt och njut av din ledighet!! Kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...