Sidor

torsdag 23 augusti 2012

De lyckliga vinnarna är.....

Har sovit hela dagen efter en lång och segdragen jakt på antibiotika..... Febern är näst intill borta och jag har lyckats få i mig lite mat och te. Det gör förbannat ont att svälja, men det går....

Nu har jag med lite hjälp från sonen dragit 3 personer som får testa Asonor: 

Nickan73, Jenny och Lottas Vrå.

Jag vill att ni skickar ett mail till mig med fullständigt namn och adress. Kravet jag har är att ni SENAST måndagen den 3/9 mailar mig er utvärdering. Det som är extra kul....är att spela in dem....före och efter....

Grattis till er!

Vill Du liksom jag bli en Buzzador och kostnadsfritt test olika produkter klickar du HÄR för att registrera dig.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...