Sidor

måndag 27 augusti 2012

Blääää usch och tvi

Är det inte meningen man ska må bättre av piller man stoppar i sig? Är det inte meningen att man ska bli frisk när man nu "lyssnar på kroppen, stannar hemma från jobb och sover bort sitt liv"?

Jag vill vara frisk! Jag vill kunna andas utan att vara stopp i näsan! Jag vill kunna svälja utan att ha ont! Jag vill kunna vara uppe längre än 1½ timme utan att bli dödstrött och behöva gå och lägga mig! Jag vill kunna träna som vanligt utan att jag har massa bacillusker i kroppen som sätter stopp för det.

Hör ni det?! Är det för mycket begärt?!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch och fy! Hoppas att du kryar på dig snart- låter inte alls speciellt kul det du har :-( Kram

Lena sa...

Hoppas du mår bättre snart. Skitjobbigt ju!! Skickar massa krya-på-dig-kramar!! Massor!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...