Sidor

fredag 20 april 2012

Jag har längtat

efter den här dagen. Snart helg! Ikväll blir det mat och lite vin ute med finaste L som fyllde år igår. Det firar vi idag, tjohooo! Imorgon bitti - ÄNTLIGEN loppis och sen det vanliga lördagsröjet här hemma.
Träning ska jag försöka prega in mitt i allt, jajamen. På lördagskväll ska jag ut och dansa salsa med systeryster, det räknas väl som motion? Klart det gör. Vad har man på sig när man dansar salsa?

Jag funderar mkt på Dukan, jag vill jag vill jag vill och jag SKA fan ta mig gå i mål, det är så nära nu! Ska samla ihop mina krafter och tankar över helgen, jag får väl helt enkelt lida pin under proteindagarna, inte mer att be för än så?!

Nu, PW med Primadonnan....som INTE är kul att ha o göra med då hon löper....grrrr!
Ha en finfin fredag alla Souldiggers, o alla andra också för den delen

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...