Sidor

tisdag 3 april 2012

En dag närmre påskledigheten

Kylan är tillbaka....va hände? På med understället igen och försöka hålla värmen så gott det går.
Sonen är glad åt allt pyssel på fritids, själv har jag inte fått fram en enda kyckling här hemma....får väl försöka ta fram det, för sonens skull....ska se om jag orkar o hinner ikväll. Jag är inte så mkt för påskpyssel själv, men sonen tycker det är fint.
Ingen träning igår, hade en sådan vansinnig huvudvärk, på gränsen till migrän så jag tog värktabletter och gick och lade mig tidig. Nu på morgonen vaknar jag med en molande värk bak i nacken, men ingen migrän. Skönt! Maken tar långturen med Primadonnan idag så jag får lite extra morgontid hemma med sonen. Precis vad mitt huvud behöver.
Ikväll sjunger Liljorna, längtar!

Ha en finfin dag

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...