Sidor

måndag 23 april 2012

Dansar fortfarande....

Går fortfarande och nynnar på de latinamerikanska rytmerna från i lördags, går och gör små salsasteg (eller det jag TROR är salsasteg) här hemma. Glädjen från i lördags sitter kvar i kroppen och i sinnet och jag känner hur ett leende sätter sig på läpparna när jag tänker tillbaka på hur roligt vi hade det.
Jag vill mer och mer dansa, alltså lära mig att dansa på riktigt - inte bara som jag tror att det ska gå till. Har hittat en sommarkurs här i Malmö som jag tipsat maken om att jag önskar mig i födelsedagspresent.

Idag är det åter igen måndag och vardagen låter inte vänta på sig. Det har regnat inatt men är uppehåll nu, vilket mitt hår är tacksamt för. Växterna är glada för vätsketillförseln, vilket är bra. Det ser dock ut att bli fint väder.

Hoppas du får en fin dag

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...