Sidor

tisdag 8 november 2011

Godmorgon

Idag behövs mer än 1 kopp kaffe för att pigga på sig....gääääsp. Mörkret utanför fönstret är inget kul...tur man har gott om ljus att tända för att lysa upp tillvaro :)
Igår fick jag klart ytterligare 3 uppsättningar adventsljus (på beställning):
 Samtliga stämplar (utom bokstäverna) är Skogstokiga
 Siffrorna har jag köpt på Rusta
Snögubben är en QK-die jag lånat. Visst är den söt?!
Måste köpa nya Stickles och svart stämpeldyna....för av någon märklig anledning har "lagret" sinat....
Sist men INTE minst ett pepparkaksljus (också på beställning)
Nu...mer kaffe!

3 kommentarer:

Susanne sa...

Godmorgon kära du!!! Va du har varit flitig... så fina dina ljus är. Får ta mig i kragen ja me och göra några då de är ju så användbara att ge bort! Nu ska jag ta och dricka min tredje kopp kaffe, behövs lite uppiggande koffeiner som sagt! Ha det så gott! Kramizar Susanne

L8 sa...

Har du koll på hur många ljus du gjort?!! Du är otrolig!
Vi ses på torsdag då ska du få göra något annat än ljus ;) hihi
Kram

Unknown sa...

Du är helt grym!! Här är svinkallt dessutom, tyvärr! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...