Sidor

onsdag 2 november 2011

Fler ljus

Det är alltid kul att få beställningar på ljus, särskilt eftersom jag ÄLSKAR att scrappa sådana.
Det första är med en Skogstokig lilja/swirl samt en  textstämpel från Vilda stamps.
 Här ett ljus i blåa toner, med text från Rox stamps och den söta lilla divan på divanen är från Panduro.
Sen en liten chokladstämpel med möss från House mouse och textstämpeln från rox stamps. Denna kommer bli en av julens favoriter!
 Ett änglaljus med änglar från Crafty Individuals och textstämpeln från Reprint som jag köpt på Stämpelfabriken. Den lilla ängelberlocken kommer jag inte riktigt ihåg var jag köpt men jag tror det var hos Pysseltagen....
Sist ut (för denna gången) ett ljus med stämpel som heter Relaxing Charlotte från Sparkle Creations som jag köpt på Scrapfabriken. Texten (njut av livet) och tagen runt är Skogstokiga.
Nu ska jag fotta adventsljusstaken jag gjorde på beställning igår.

2 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Oj oj så många fina ljus!!
Kram Inga

Maribella sa...

Jättefina - du är ju verkligen duktig!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...