Sidor

onsdag 2 november 2011

Buzzning av Santa Maria Tex Mex Tapas


Igår kom paketet från Buzzador jag väntat på!
 Denna gången en massa roligheter från Santa Maria Tex Mex Tapas, mums va gott det ska bli.
 Paketet innehåller Tostaditos som är frasiga och lättsaltade tapasbröd, quesadilla bröd med smak av chili, escabeche och mango mojo som är vegetariska smaksättningar, röda jalapeños (yes!) som man förslagsvis kan fylla med färskost samt en tapas tex mex kryddmix. 

Sen fick man som buzzador även en receptfolder (tur!) att inspireras ifrån....så nu ska här planeras! Detta kommer bli hur supersmarrigt som helst, eller va tror ni?
Vill du bli en Buzzador precis som jag och kostnadsfritt testa spännande produkter? Klicka då HÄR för att registrera dig. Du kan läsa med om Santa Marias Tex Mex Tapasprodukter HÄR.

2 kommentarer:

Lena sa...

Kul att du kom med, men här sitter jag återigen utan. Du och mina andra bloggkompisar har buzzat både det ena och det andra det senaste året. Jag har anmält mig till allt som går att anmäla sig till, har en uppdaterad profil och vet inte vad jag kan göra mer. 19 månader sen var det jag buzzade något. Snart går jag ur, jag blir bara sur och irriterad på att aldrig komma med. Hade verkligen velat prova denna lådan, glöm inte berätta vad du tyckte.

Lena sa...

Oj, läser det jag skrev. Låter irriterat. Det är det, men givetvis inte mot dig :) Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...