Sidor

söndag 20 juni 2010

Snart e jobbehelgen avklarad

Skulle gått av min helg idag kl 14,00 men bytte tur med en kollega. Så i gengäld har jag haft fm ledig och ska snart gå på mitt kvällspass istället. Imorgon är jag ledig och ska då bortsett från ett tandläkarbesök tidigt på morgonen bara koppla av och ha det trevligt.

Såg ni bröllopet igår? Jag såg fragment av det hela och jag måste säga att det som berörde mig allra mest var Daniels tal till sin nyblivna fru. Så vackert!
En annan glad nyhet från gårdagen är Danmarks vinst över Camerun. Kul med lite Nordisk framgång.

Blev ett premiärdopp för mig igår i vår pool som hör och häpna visade 28 grader. Sååå härligt!

Nu ska jag iväg och bjuda mina arbetskamrater på hemmagjort rabarberpaj (japp, rabarbern kommer från trädgården).
Ha en finfin söndag

kram

3 kommentarer:

Svager sa...

Sa det passar nu att ta med rabarber paj nar svagern e borta!? ;) Hoppas att ni har det bra pa jobbet, halsa lill Martin, Dumle o Barba pappaatt jag har det javligt bra har nere hahahaha

Lena sa...

Det där doppet hade jag inte sagt nej till. Katten att man inte får in en pool på altanen :) Hoppas rabarberpajen var god! Kram

Monica sa...

älskar rabarberpaj ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...