Sidor

tisdag 24 november 2009

Oj så trött

jag var i går när jag kom hem....du milde tid! Hade dessutom en blixtrande huvudvärk som inte ville ge med sig. Tog en powernap på 20 minuter i soffan medan sonen tittade på lite film, sen var jag som en ny människa. Härligt.
Men efter Ullaredsavsnittet gick denna Malmötös i säng...tidigt...ja vet..men det kunde inte hjälpas.
Vaknade imorse och kände mig faktiskt utsövd.
Regnet duggar fortfarande tätt över stan, och det blir mörkare och mörkare....fast nu lyses trädgårdar och fönster upp av massa ljus. Skönt. Vissa har redan satt upp adventsljusstakarna. Det blir på lördag här hemma....för på söndag är det redan första advent!

Nu ska jag lämna sonen på fritids innan jag själv måste sticka till jobb

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Lena sa...

Somnade också tidigt i soffan... Såg inte Ullared, tröttnade efter första avsnittet. Vilka galningar det var i det! Roligare att åka dit själv istället :) Dags att rota fram grangirlangen med inbyggda ljus, det blir min enda julpyntning.

Kram

Cathrin sa...

Hej! Så förståndigt av dej att lägga dej tidigt. Är man trött så är man och då är det vila som hjälper. Hm.....kan man vila jämt?? Men med detta gråa trista väder och detta ständiga mörker så kan man ju inte vara annat. Hoppas du känner dej pigg nu. Kram Cathrin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...