Sidor

söndag 29 november 2009

Advent, El Clásico, saffransgott och Ullareds-Kjell

Söndags morgon och advent är här. Hemmet är redo och sonen ivrig att få tända första ljuset.
Ska kanske baka lite idag, lite adventsmys. Saffranspannacotta med pepparkakssmul.....eller saffranskladkaka. Kan inte bestämma mig för vilket.

Ikväll är det El Clásico, Barça mot Real. Ska definitivt ses! Hoppas Zlatan är spelbar, han har ju varit skadad.

Nu ska jag fixa inköpslistan till baket. Avslutar med några bilder på scrapcards (beställnings) som jag inte hunnit visa innan.

Stämplarna är Skogstokiga, pepparkakorna utstansade QK och texterna både egenhändigt gjorda på datorn eller från Inkido, Scraplyckan och Stämpelfabriken.












Måste även berätta en rolig sak. Igår när jag och syrran var på Rusta stötte vi ihop med Ullareds-Kjell och hans fru Rosmarie. Lika cool live som på tv kan jag konstatera. Han är fan kult!

3 kommentarer:

Toby sa...

Kjell är helt klart kul! Han är bara så jävla ball!

Annars hejar jag själv på Real ;)

Må gott

Ps: jättefina kort! Ds

Mysan sa...

Underbara kort. Du är så kreativ att jag blir avis. Önskar jag hade en gnutta av din fantasi.

Lena sa...

Blir också avis på din kreativitet. Bakar och gör kort hela tiden så man blir helt matt... Kramar!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...