Sidor

torsdag 19 november 2009

Ja jisses va det blåser


Runt om i Skåne ramlar rapporterna in om hur stormen tagit sig fram. Här hemma trodde jag fönsterpartiet ut mot trädgården skulle rasa in. Men jag har ändå sovit gott inatt, tack vare öronpropparna. O det har regnat så pass att vattnet ligger på gräsmattan. Slaffs slaffs.....Alice ser ut som en lerhög när hon varit ute.....najs!
Jaja, hur som haver. Har börjat titta på lite recept till vårt julbak och glöggmys. Vi brukar samlas några vänner varje jul och pyssla o baka. I år tror jag vi ska testa detta receptet. Nu gillar jag inte pepparkakor själv men övriga familjen gör det.
Har ni några bra, roliga recept ni kan dela med er av?

Nu ska jag fixa vidare

1 kommentar:

annsan_s sa...

Visst är den bra,hahahahaha! Precis
de gör ju det. Skulle ju vara kul att få vara supporter.

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...