Sidor

fredag 10 juni 2011

Studentdags

Sonens näst äldsta kusin tar studenten idag och det ska vi naturligtvis fira. Har med allt annat som händer inte hunnit göra ett studentkort, vilket grämer mig oerhört.....var uppe till midnatt igår (vet inte hur jag ska orka vara uppe idag...) och gjorde i alla fall en student-tag som vi ska sätta antingen i buketten eller på presenten....Kan bara inte med att köpa ett färdigt kort.
Ingen bra bild, men ändå....Både ramen och Studentkillen är skogstokiga.
Igår kväll när jag satt och pysslade (gör ett dopalbum till systerdottern) så var jag fikasugen....satt och tryckte i mig jordgubbar....hade varit på Maxi och köpt 3L.....tror nog att jag själv fick i mig en hel liter under kvällens gång. Så goda! Blir över till frukost och lunch idag med, fast med keso som komplement.

 Nu måste jag rusa. Tjillevippen!

2 kommentarer:

Chris_P sa...

Superfin tag! Förmodar att det är A som tar studenten - tänk vad tiden går snabbt. Sist jag såg honom var han 3 år ;-)

Ha en toppenhelg! Ikväll blir det IW för min del!

Kram

L8 sa...

Jag håller med - det är svårt att sätta på ett "köpe-kort"... Men det blev ju kanon med tagen!! En skogstokig tag är aldrig fel.
Själv sitter jag och pysslar kort och presenter till lärare och fritidspersonal och är för första gången någonsin ute i god tid!! Skolavslutningen är först nästa fredag :)
Ha en härlig helg!!!!!
Kramisar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...