Sidor

tisdag 7 juni 2011

Blixtar och dunder

Ja du milde vilket oväder vi hade igår kväll och under natten. Har sällan varit med om dess like! Jag somnade inte förrän strax efter midnatt, det gick helt enkelt inte....det dånade genom öronpropparna. Sen vaknade jag igen vid 03-tiden för det fick inte att sova mer....så kvavt och varmt i huset trots att vi öppnat upp och vädrat under natten OCH har fläktar överallt. Lakanen är fuktiga av svett så det blir att byta sängkläder under dagen.
Kl 04.45 gav jag upp och valde att gå upp för att få i mig lite kaffe. Primadonnan la sig direkt i trädgården när jag öppnade upp den vägen. Just nu är luften sval och skön, men enligt smhi och klart.se ska det ju regna från och till de kommande dagarna. TYPISKT nu när jag gått av helgen och ska vara ledig....men just nu är himlen himmelsblå och det är perfekt PW-väder.

Under fm ska jag iväg med goda vännen L för att shoppa studentpresent till sonens storkusin som tar studenten på fredag. På söndag är det dop för systerdottern och jag håller på för fullt med det fotoalbum som också är dop present. Måste få tiden att räcka till att göra ett dopkort också....men fantasin tryter....behöver hjälp! Tips tages tacksamt emot!
Förra veckan hittade jag ett par byxor på Gina Tricot (det trodde jag ALDRIG!!! De har ju liksom bara pygmé-kläder.....) som är modell längre shorts/kortare 3/4-byxor i svalt tyg. De hade bara i svart här i Malmö i min strl, men jag skulle vilja ha ett par i vitt och mossgrönt också. Så håll tummarna!

Önskar er alla en solig men sval dag!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...