Sidor

tisdag 7 juni 2011

Glädjande shopping

Idag fick jag mig en överraskning....var inne på Gina Tricot för att leta efter "mina" byxor (se förra inlägget) men de var slutsålda :( MEN jag hittade en klänning till helgens dop....provade först strl 42 och 40  men enligt L var de för stora (jag ska vara ärlig, jag hade nöjt mig med att prova strl 42 o sen gått till kassan.....) så hon gick och hämtade strl HÖR OCH HÄPNA 38! O den satt jättefint!
Jag började på strl 52/54 och nu köpte jag en klänning i strl 38. Fattar ni? TRETTIOÅTTA!!! Jag  kan fortfarande inte förstå det....men jag gläder mig fullt ut ändå!
Till denna ska jag ha en vit bolero jag köpte förra sommaren på Cubus. Ibland känns livet bra, i alla fall för en liten stund :)
Tack för hjälpen L!

6 kommentarer:

4U2 sa...

Grattis! Det var inte bara en liten skillnad! :)

Habibty sa...

Härligt!!!

Sockergrynet sa...

Härligt och stort GRATTIS till en underbar skillnad!!! :)

Kati sa...

Vilken fantastisk känsla!!! Grattis till ytterligare 6 hg... klänningen var jättefin!

Ha ett trevligt dop!

Kati

Chris_P sa...

Härligt!! Grattis - du är jätteduktig!

L8 sa...

Behåll den känslan!!!! :)
Kramis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...