Sidor

torsdag 16 juni 2011

Go'morron

Har varit uppe ett bra tag nu, mkt som står på agendan så jag behöver allt koffein jag kan komma över. Ikväll kommer min katolska maffiamormor för att dricka lite kaffe och sonen vill att vi ska baka muffins. Så efter skolan idag blir det så....denna gången en chokladvariant.
Innan dess måste det plockas undan här hemma, känns som att vi har prylar precis överallt....fattar inte hur det kan bli så....vi gör inget annat än plockar undan ju. Suck!
Jaja....Imorgon har sonen skolavslutning och sonen har valt ut sin outfit :) (allt från H&M)
Tänk va tiden går....imorgon går han ut 2an....o efter sommaren är det dags för sista året på lågstadiet. Jag hänger inte med känns det som. Men en sak är säker. Jag är tacksam för varje dag, varje termin och varje skolavslutning jag får uppleva. För det fanns en tid när jag inte visste eller trodde jag skulle få uppleva detta.
Sonens klass kommer imorgon framföra Lasse Berghagens "En kväll i juni". Ni kan tro sonen har övat, övat och övat här hemma....med all den inlevelse bara en 8½-åring kan ha.
Nu måste jag börja beta av min "att göra"-lista.

1 kommentar:

Chris_P sa...

Åhh det är sån bra visa!! Ryser varje gång jag hör den! Visst ska det bli härligt med skolavslutning. Kan bara inte fatta att jag har en unge som ska upp i sjuan i höst! Sjuan!! Vad hände?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...