Sidor

måndag 31 januari 2011

Sista januari.....

o jisses va tiden går fort. Tyckte det bara vara härrom dagen jag plockade bort julen.
Sonen är tillbaka i skolan idag så ordningen är återställd igen. Skönt! De sista dagarna har han varit VÄLDIGT rastlös!
Min jobbehelg är gjord och idag återstår "jobb" hemma med städ, tvätt och allmänt puleri innan jag hämtar sonen tidigt (till hans förtret) på fritids.

Fick förnyat mitt årskort på F&S i lördags innan jag åkte till jobb, roligast var att killen i kassan inte kände igen mig på fotot jag har på träningskortet. Näää kunde jag stolt säga...jag har gått ner 50 kg. Det känns rätt coolt faktiskt.
Nu ska jag bara få tummarna loss och få in en dag som är lämplig för träning. Kvällarna är svåra för vi lägger oss tidigt här hemma och där är massa annat som ska parera in. Men de har en del pass tidigt på morgonen OCH mitt på dagen vilket passar bra när jag är ledig eller jobbar kväll.
Så nu jäklar beach 2011, se upp ;)
Coffee time!

2 kommentarer:

L8 sa...

Du är GRYYYYM ♥
Jag önskar verkligen jag hade din diciplin i allt jag gör.

Hanna sa...

Det låter ju helt strååålande!
Å grattis till -50 kg, du är bäst!
Kram hanna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...