Sidor

söndag 9 januari 2011

40-års ljus

Igår var jag och några av Liljorna på 40-års balluns hos en annan Lilja. Superkul. Hon fick en resa till New York av sin man och vi andra skramlade ihop till en massa dollar som present. Dessutom kompletterade vi Liljor med en bukett just liljor och mitt handstämplade ljus. Jenny-Anne kallas för Jempa därav namnet på ljuset.
Stämplarna är skogstokiga (utom inte gammal, bara för förtidigt som jag tror jag köpt på Stämpelfabriken).


Idag händer inte mkt. Plocka lite här hemma, handla och förbereda sig för en ny arbetsvecka. Vad händer hos DIG idag?

6 kommentarer:

Lena sa...

Vad läckert ljuset blev!! Syrran och svägerskan vägrar tända ljusen de fick av mig som Malin gjort... De står bara som prydnad. Själv bränner jag mitt :) Här händer ingenting idag heller. Skönt. Kram

Maribella sa...

Vilket vackert ljus!! Du är ju superduktig! Kontakta en pryl/presentaffär i din närhet och sälj dina alster! Jag skulle köpa direkt!

Kram (idag pluggas det här förresten!!)

Imsavimsa sa...

Så fint :). Verkligen en bra text :).
Här händer ingenting, vi ligger nerbäddade i feber hela familjen :(. Kram

scrapmoster sa...

Jättefint ljus!!
Såg på fejan att du rensat garderoben - låter spännande & roligt. Kanske en tur till Ullared står för dörren....hehe

Kramen i

L8 sa...

Superfina - texterna är underbara. Idag börjar jag jobba igen alldeles strax så nu ska man ta igen en veckas semester... Nackdelen av att jobba på ett litet företag.
Kämpa på - jag är grymt imponerad!! En annan klarar inte av att sluta med mjölken i kaffet ens ;)
Kramis

L8 sa...

Ev. har min syrras man hittat läckan - håll tummen. Så vi har provtvättat en tvätt och än så länge funkar det...
Ska dock ha hit en rörmokare a.s.a.p.
Kramis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...