Sidor

fredag 28 januari 2011

Hur botar man rastlöshet?



Jo genom att baka....det var sonens eget förslag. Efter att ha gått igenom vad som fanns i skåpen bestämdes det för muffins a la Leila Lindholm. Improviserad fyllning; saften från 2 apelsiner, oboy och resterna av blockchokladen från julbaket. Eftersom jag grovhackade chokladen blev det lite chocolate chip över det hela. Sonens betyg "godaste muffinsen i hela gallaxen", mitt betyg? Vet ej, har inte bestämt mig för om jag ska äta en eller låta bli....

4 kommentarer:

Unknown sa...

Med risk för att bara vilja ha mer, med tanke på sonens betyg, så skulle jag låta bli ;-).. men andra sidan älskar han ju korv med bröd, som väl inte är din favvo direkt. Så det kan ju vara superäckliga muffins också. But I think not..

Anonym sa...

Helt fantastiskt att man kan ha sån karaktär så att man kan baka utan att äta!!! Och även om du smakar en tycker jag du är jätteduktig!!!!!!!!

Kram och ha en mysig fredagkväll

Helena

Evas Pyssel sa...

Klart du måste smaka om det är galaxens goa´ste !!! ha en härlig helg . Kram Eva

Hanna sa...

Lät gott :)
Har du smakat nån?
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...