Sidor

lördag 8 januari 2011

Nej jag har inte glömt

dagens blogg, annat har bara kommit i vägen. Kl 10 var vi iväg hos sonens kusin som fyllde år. Detta firade hon med brunch i sin nyinflyttade lägenhet.
Sen iväg o handla o därefter fixa med ljust och kort till en 40-års present som ska ges bort ikväll. Liljorna ska sjunga för en av våra egna som har stor balluns. Det ska bli trevligt.
Bilder på ljuset kommer imorgon.

Vågen visade ett minus på 3 kg imorse vilket naturligtvis gjorde mig fantastiskt glad. Så glöm allt gnäll från min sida, jag biter ihop o dricker det förbenade pulvret och vattnet. Snart är dag 4 avklarad och det återstår bara 10....




Dags att dra, må gott!

8 kommentarer:

Elins viktblogg sa...

Ohh, bra jobbat!!! :D

Annika Strandberg sa...

åh härligt att det går så bra för dig! Jag börjar få ångest inför min kur.. kör nog också på 2 veckor här..
Hoppas jag blir lika duktig som dig med vattnet! kram kram

Anonym sa...

Grattis med viktnedgången...själv vågar jag inte väga mig... tänk om det inte hänt något... då kanske jag tröttnar på allt som just nu går bra.

Ha det gott!

Kati

scrapmoster sa...

Bra jobbat!! Tänk glada tankar, glada tankar!!! Så går allt bra.

KRamen i

Cee sa...

Bra jobbat... 4 dagar jag är inne ¨på dag 2 men det går bra... Roligt att se hur många kilon det kan bli på 14 dagar... hejja hejja kram Cee

Maggan sa...

Snygg "ny" sida - återigen!

Kämpa på, du har ju flytet inne :)

Lena sa...

Grattis till minuset!! Och hoppas du får det bra ikväll! Kram

L8 sa...

Bra jobbat!! Om du velat köra värsta snabbvarianten kunde du följt med oss på skidsemester... Kräksjuka, magsjuka - ja, du kommer inte att tro mig när jag berättar om hela vår semester. Just nu är det mannen i huset som är däckad. Han klarade sig tills det var knappt två mil hem... Det är tur man är född positiv för allt vi varit med om kan knäcka de flesta...hihihi
Ska när jag orkar kika igenom lite noggrannare hos dig :)
Kramis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...