Sidor

söndag 10 januari 2010

Idag åker julen ut

Jag vet att den inte ska bort förrän på onsdag (tjugondag knut) men jag jobbar hela veckan så därför ryker den redan idag. Ska bli skönt, även om jag ÄLSKAR julen så är det skönt att återgå till det "normala" igen.
Idag ska jag även pyssla lite med inbjudningarna till sonens barnkalas (vi hann inte ha ett innan jul) så dagen kommer försvinna misstänker jag. Ska även disciplinera mig till att lägga mig tidigt ikväll då jag ska upp 05,00 imorgon. Maken börjar jobba efter att ha varit ledig från den 18:e december, så han våndas lite.
"Ska bara" surfa runt lite och kolla in mina favvo bloggar, sen ska jag ta tag i röjandet.

Vad står på er agenda idag?

1 kommentar:

Ludmilla sa...

Hej min vän.
Tack för ditt stora stöd genom att du följer och peppar mig på bloggen.

Jag vet ju att du har haft en cancerdiagnos men inser att jag inte vet så mycket mer om vad du gått igenom. Jag ska söka på din blogg nu för att se om jag kan hitta några halmstrån att hålla mig fast vid.

Varm kram

Ludmilla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...