Sidor

fredag 22 januari 2010

Bloggtips!

Måste rekommendera er att titta in till en ny men redan så kär kollega till mig som åter igen börjat blogga. Bakom mitt hjärta bor min styrka är full av roligheter, kloka ord, energi och positivitet. Läs den gärna från början så ni får en bakgrund till namnvalet på bloggen.



Idag ska jag faktiskt ut med en väninna. Vi ska som det heter "göra stan" haha, det var år och dar sen jag var ute själv och slog runt. Ska verkligen bli kul!
Imorgon blir det Avatar 3D, längtar. Syrran såg den för någon vecka sedan och hon rekommenderar den varmt. Har ni sett den?

Imorgon ska jag också inviga mitt träningskort. Undrar om jag kommer kunna röra mig på söndag....jaja, den tiden den sorgen.

Dags att klippa till, nej jag menar klippa systeryster ;)

Ha en fin dag

5 kommentarer:

ANNA sa...

Jag hittade den bloggen via din och läser era bådas dagligen=)..
Mina ärr har inte bleknat så värst, Två av dom är breda och fula eftersom de inte ville läka ihop, så det blev lite infekterat..
men förhoppningsvis så bleknar dom:)
Ha en jätte bra dag!

annsan_s sa...

Hejsan Soulsister!
Svar: Den är god, hoppas det smakr bra då. Tycker inte om oliver heller men min gubbe gör det!

Då ska jag göra ett besök hos henne!

Ha en fin fredag!

Kramen

annsan_s sa...

Jättebra!

Ha en bra dag.

KRAMEN

Petra Maria sa...

Nej. Jag har inte sett Avatar men den står på min önskelista :O)
Ha en superhärlig helg tjejen
Skogstokiga kramar
från mig

My Open Source Software Development Blog sa...

Ser fram emot att se Avatar. Jag har bara hört positiva omdömen om filmen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...