Sidor

fredag 15 januari 2010

Fredag och jobb hela helgen

Fredag och jag började mitt helgpass redan igår (tors-månd). När det känns lite motigt brukar jg försöka tänka på vad som är bra istället för att fokusera på det negativa. Det blir genast mkt lättare då.


  1. Jag ska jobba med mina trevliga kollegor hela helgen.
  2. Fredagsmys med pågarna när jag kommer hem ikväll
  3. Dagens motion blev "avklarad" tiiidigt imorse när jag var på långtur med Alice....o visst förbränner man mer när man är ute i arktisk kyla?!
  4. Har en bra hårdag....o med mitt afrokryll är det inte varje dag jag kan säga detta!
  5. Vågen pekade neråt idag med, tjohooo!!!
Vad för DIG glad idag?

Tack för alla låttips! Har skrivit ner många av dem, lyssnat på youtube och funderar mkt kring om The Lilies kan göra några av dessa låtar. Det kommer bli skitbra!

Dags att fixa matlådorna för dagen.

2 kommentarer:

Malin sa...

Grattis till minuset! Ha en trevlig dag på jobbet. Kram

Louise sa...

Underbart att läsa dina bli-glad listor!! Man blir inte annat än glad själv! Jag är avis på ditt krull som attan, haha, men det vet du ju redan ;)Ses snart!! Kraaaaaaam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...