Sidor

söndag 3 januari 2010

För lite sömn

Kom hem 02,00 inatt....JAG!!! Som typ aldrig är ute. Men det var sååå trevligt igår att tiden bara sprang iväg och vipps var klockan hur mycket som helst. Är lagom gäspig idag men fick en härlig sovmorgon och nu är jag redo för jobbet. Ska introducera en ny sjuksköterska idag på jobb så det ska bli trevligt.

Det är isande kallt ute, flera minus och en bitande vind. Brrrr.....det var knappt Alice ville gå ut inatt när jag kom hem. Hon protesterade lite i dörren men kom slutligen med ut.

Nu är matlådan packad och klar så nu beger jag mig!

Ciao

Ps: några har frågat vad jag har i mina matlådor. Svar: väldigt olika, mestadels rester. Idag är det en sallad som serveras ljummen med bla bacon, kyckling och mozzarella. Igår var det korv (kalkon)stroganoff. Ds

5 kommentarer:

Bella sa...

Nu blev jag sugen på sallad med bacon, kyckling och mozzarella!!! :)

Annika sa...

mmmm det låter som en väldigt god matlåda!! kram

BIG-MAMA sa...

Åhhh jag tror att jag låter dig göra mina matlådor med!! Går det bra?? ha ha ha
KRAMAR

Lena sa...

Låter som goda matlådor!! Ha en bra dag på jobbet. Kramar

Ingela sa...

Tittar in för att önska dig ett rikigt Gott Nytt År!!

Kraaaam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...