Sidor

torsdag 13 oktober 2011

"Överraskningskort" á la L8 del 1

Kreativa L8 höll kurs på Stämpelfabriken Vi fick 3 "överraskningskort" (i brist på andra bra namn)
Kort 1 var ett (för min del) Halloween-kort
Framsidan
 Dessa häftiga Halloween dekorationer och det häftiga pappret finns att köpa på Stämpelfabriken
Baksidan
 kortet öppnas.....
 Insidan. Nu kan man dekorera ännu mer, sätta tags eller liknande på det rutiga pappret och skriva på....
eller låta fantasin flöda med dekoration och ännu mera Halloween-pynt. Jag tänker göra som Miia på Stämpelfabriken föreslog....lägga i en biobiljett till sonen...han kommer ÄLSKAR kortet....som precis som L8 kallade det....blir en överraskning!

10 kommentarer:

L8 sa...

Hahahaha, jag hade faktiskt namngett kort nr 3 med ett annat namn men kopiatorn funkade inte.... Jätteskoj att träffas och kul att du gillade vikningarna. Själv är jag helt såld :) Hoppas sonen blir glad! Kortet till Isabella blev hur snyggt som helst!!! Magnetoman som jag är tycker jag att du lyckats till fullo ;)
Kramisar och hoppas vi ses snart igen!

Evas Pyssel sa...

WOW vilket häftigt kort ! Gu´ så många olika vikningar det finns i scrapvärlden. Kram Eva

Minna sa...

Spookey! Sonen kommer bli superglad tror jag!

Sockergrynet sa...

Läckert!! Kul med lite nya vikningar!

Chris_P sa...

Åhh så fräckt!!! Den kursen skulle man ju gått! kul att lära sig lite nytt!

kram

Lotta sa...

Snyggt!

Kati sa...

Hej Katarina!

Hoppas du har det bra... tänker på dig en del... och funderar.. skickar dig med detta mail lite värmande vibbar... hoppas de kan stärka dig!

Nu undrar jag... skall du göra dessa kort? Skulle man kunna beställa? vad är isåfall kostnaden.

Du kan svara på Fb, om du vill.

Trevlig helg!

Kati

Kati sa...

PS. Korten är jätteläckra!

Kati

Petra Maria sa...

WOW!!! Vad läckert.
Massor av Skogstokiga kramar
från mig

Jenny sa...

Dina kort blev oxå super snygga. Jag dekorerade färdigt mina kort hemma då jag var tvungen att gå lite tidigare så därför fick du inte se dom då. Roligt att du tittade in till lilla mig och gillade mina kort. Dina kort är super fina. Hoppas vi ses igen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...