Sidor

söndag 16 oktober 2011

En liten utmaning

Fick denna av Anna och ska göra mitt bästa för att svara på och föra den vidare:
Man ska länka till den man fått den av (done - klicka på Annas namn så kommer ni till hennes blogg)  och sen fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra blogga
1. När ingen ser eller hör mig….waylar jag loss och låtsas vara Aretha Franklin
2. Jag går aldrig hemifrån utan…min mobil
3. Min blogg heter som den gör för att.....det är min offentliga dagbok.
4. Om jag vågade skulle jag….dyka (med tuber o sånt....), åka inlines, surfa (på vågor o inte nätet) visa mig i baddräkt på en vanlig strand.
5. Om tio år kommer jag att…vara ännu mer tacksam för den tid jag lagt bakom mig efter cancerdiagnosen 2006 (och 2008). Varje dag är något att vara tacksam över.

Nu ska bollen skickas vidare till 5 andra bloggers och jag väljer:
My girls: Kiqi, Jenny, Nina, Bella och Sandra




2 kommentarer:

Lena sa...

Jenny och Sandra har redan fått utmaningen från mig...

Kram

Unknown sa...

Done! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...