Sidor

fredag 11 februari 2011

Ont det gör ont.....





Var o tränade på F&S igår, mitt mål var att ta dö på roddmaskinen följt av steppmaskinen och avsluta med att springa muttrarna av löpmaskinen. O det gjorde jag! I alla fall till den milda grad att JAG kände mig mer död än levande på vägen hem.
O idag känner jag definitivt att jag lever....för jag skulle kunna skriva en anatomibok om varje muskel i min kropp....för de värker hela tiden och konstant.
Visst visst....det är skönt....MEN jag ska jobba helg med start idag....vi får se om mina kollegor har förståelse för mitt handikapp eller jag kommer drillas hårdare än vanligt.
Oavsett så önskar jag er alla en UNDERBAR fredag med massa skratt och fredagsmys.

9 kommentarer:

Lena sa...

Skall åka till gymmet och slåss med muskelmaskinerna ikväll, får se var jag har mina aj i morron. Min högra biceps och båda armhålorna har gjort sig påminda de senaste dagarna... Kramar

Maribella sa...

Träningsvärk ger mersmak...!
Jättebra kört på gymmet, grymt imponerad!
Kram

nettan sa...

träningsvärk är underbart.... och visst klarar du jobbhelgen ... bara go girl... tänk på beatch 2011
kramar i massor

Helene sa...

Desamma till dig !!
Ha en underbar fredag.
Kram Helene.

Monica sa...

farligt å träna det er det jag säger;)

scrapmoster sa...

Ursäkta mig nu.... hahahahhahahahahahahahahaha... Vad var det min mormor alltid sa "ska man vara fin får man lida pin". Ja herre min skapare vad gör vi inte för att bli fina. MEN du är SÅ DUKTIG!!!! Keep up the good work!!

Ha en fin arbetshelg!!

Kramen i

Kati sa...

Ja, jag får väl bara önska dig lycka till med din muscelus glutes maximus.

Kati

Nina sa...

Du är så himla duktig, avvis på din beslutsamhet <3

Ludmilla sa...

Duktiga du! Är det inte det som kallas ont-skönt?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...