Sidor

onsdag 16 februari 2011

Amen va faaan

Vaknar imorse och har svårt att andas, näsan är täppt och rösten skrovlig. NÄÄÄÄÄ! Jag har INTE tid att bli sjuk! Jag har INTE ork/lust att bli dålig igen. Jag tycker jag gjorde mitt innan jul.
Jag har viktiga saker att göra i helgen och tänker inte ligga däckad av några baciller.
På fredag åker nämligen Liljorna åter igen till Monica Einarsson på workshop och vi sover över till lördagen. Jag åker hem tidigare för det är kalas för min systerson som fyller 3 år.

Inget av det vill jag missa så nu sätts alla huskurer jag bara kan, in för att häva det som ev möjligtvis händer i min kropp. Ingen träning idag heller - för att vara på den säkra sidan.

6 kommentarer:

Lena sa...

Håller tummarna för att dina huskurer funkar!! Kram

nettan sa...

skickar en energi kram ....

Helene sa...

KRYA PÅ DIG !!
Många kramar från mig / Helene.

Anonym sa...

1/2 citron pressad i hett vatten ska tydligen göra susen när man börjar bli förkyld.
Krya på dig!
Kram Helena

Sandra sa...

Hoppas hoppas hoppas att du inte blir sjuk vännen!

Nina sa...

Krya på dig <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...