Sidor

måndag 16 februari 2009

Internetlös....

Vårt internet har legat nere hela dagen pga leverantörsbyte. Vilket handikapp! Jaja, nu är det tillbaka igen....
Vaknade kl 14 och hämtade sonen efter att ha varit ute en lite runda i snön med Alice. Jisses va det har snöat! O mer har det kommit....och kommer komma.

Maken och sonen åkte iväg och köpte begagnade skridskor och ny pulka. De har massa aktiviteter på fritids nu under sportlovsveckan. Gissa om han var lyrisk!

Maken berättade nått kul. Imorse när han lämnade sonen på frids säger han:
"Pappa, du måste skynda dig till jobbet så att du inte tjänar mindre pengar. Hej då!"
Ack dessa barn! Man kan inte annat än att le :)

Nu ska jag lägga mig, en dag imorgon med!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så sött sagt!

Lena sa...

Visst är man handikappad utan internet? Jag bytte lägenhet med grannen i juli 2007, och då visste jag att det var på G med Telia Fiberlan-anslutning. Inte förrän i november kom den!! 4 månader utan internet, hade det varit nu hade det inte funkat. Tänk att inte kunna blogga på 4 månader, annat än på jobbet. Nu hade ju jag sån tur att jag bor 10 min från jobbet, så jag var där på helgerna och surfade lite, men det blev inte samma sak som att vara hemma och surfa lite när man kände för det.
Syrrans 9:åring sa en skön sak häromdagen när syrran och jag pratade i telefon, och han satt vid köksbordet och skulle äta frukost. Syrran skulle tända i taket men då hävdade han att "han fick ingen ro" om hon gjorde det. Härliga ungar!! Kram

Anonym sa...

Inte kul att vara utan lina, det är så mycket man sköter via nätet nu för tiden
Skönt att det ordnade sig

Anonym sa...

Vilken härlig kommentar!
/Mulliga Myran

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...