Sidor

onsdag 11 februari 2009

Födelsedagskort

Vår gullegris Emilio fyller 1 år nästa vecka. Charmigare systerson får man leta efter ;)

Har gjort ett kort till honom med Skogstokiga stämplar (vet inte var alla heter men ni hittar dem inne hos Petra). Man ser inte riktigt 3d effekten då jag höjt upp blomramen och cirkeln till den charmigaste killen.
Färglagt med promarkers.



Ett kul test jag hittade inne hos Tonårsmorsan, där man skriver in sin bloggadress och så får man besked om vilket politiskt parti man bloggar mest likt. För min del stämnde det inte alls in, men kul ändå. "Resultatet innebär inte att man röstar eller nödvändigtvis tycker som de partier man liknar mest, utan bara att man skriver som partimedlemmar från respektive parti."
Testa! Rätt kul!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättegulligt! Du är verkligen duktig Katta! /Mulliga Myran

Anonym sa...

Kolla närmare på trosorna jag har på bloggen.. du har sett sådana innan.. de är jättepoppis på ett visst ställe...

Kram Pys

Lena sa...

Jag önskar jag var så kreativ att jag kunde scrappa jag med... Kan skriva snyggt men har tummen mitt i handen när det gäller att få idéer... Ha en go dag! Kramar

Anonym sa...

Fantastiskt!

Anonym sa...

Jösses vad du är pysslig.
*impad*
Jag skulle nog tappa tålamodet efter 27 sekunder tror jag.

Anonym sa...

Oh så sött! Emilio kommer säkert ha en hel samling av sådana fina kort när han fyllt 18!

KRAAAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...