Sidor

torsdag 15 januari 2009

Skönt att det är över

Det gick bra igår. 2 examinationer på en och samma dag tar musten ur en.
På förmiddagen hade jag muntlig examination i ankytningsteori och affektlära/affektkommunikation och på eftermiddagen redovisning av de fältstudier som låg till grund för vår hemtenta som lämnades in innan jul.

Helt slutkörd kom jag hem, skallen värkte och tröttheten satt i ögonen.
Sonen pratade som en kulspruta, berättade om allt som hänt i skolan, vilka lekar de haft på idrotten och vem som sagt vad på rasten.

Efter kvällsmöte på XV (ingen vägning för min del) kom jag hem, däckade i soffan med maken som serverade te. Efter bara en stund gav jag upp och gick och la mig.
När jag vaknade imorse kändes det som om jag precis somnat. Lika trött idag. Huvudet hänger inte riktigt med.

Ska till käftis nu (tandläkaren för er som inte hänger me....) och sen hämta sonen för att gå till logopeden (sista kontrollen innan 1:an).

Hoppas skallebanken snart ger med sig....annars blir ja tokig!


5 kommentarer:

Lena sa...

Skönt att tentorna gick bra! Höll alla tummar och tår för dig :) Nu får du vila, ta det lugnt så att skallebanket försvinner! Order från mig :)

Anonym sa...

2 panodil o massor av vatten, så fixar du skallebanken!

Anonym sa...

Vad härligt för dig att det gick bra =)

Anonym sa...

Hej hopp! Jag har en bloggutmärkelse till dig från mig:

http://tonarsmorsa.se/2009/01/15/en-till-bloggutmarkelse/

Anonym sa...

Du ska inte bara ha en blogaward, du ska ha en tapperhets-duktigast-vänligast-undebara-omtänksamma-goda människa award också tycker jag.

Kramas

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...