Sidor

måndag 5 januari 2009

I don't do Mondays....



Har varit dålig på att uppdatera sen nyår...
Har jobbat hela helgen och det har varit en del att göra, vilket har resulterat i att jag däckat när jag kommit hem. Kroppen är fortfarande sliten efter behandlingarna. Kylan gör sitt, jul och nyår med allt vad det innebär gör sitt.

Även om jag inte uppdaterat på ett tag, läser jag fortfarande mina favoritbloggar, kommenterar och tar till mig inspiration och tankeställare.

Har gjort upp matsedlar för några veckor framöver, känns bra. Då vet vi vad som ska inhandlas. Får inte gå på XV's helfart än för min läkare. Kroppen är fortfarande i ett läkningsstadium, vilket jag måste lyssna på. Fast hjärtat vill något annat.

Är ledig idag, ska jobba igen imorgon, skola på onsdag och jobb torsdag och fredag.

Dagen ska jag tillbringa med sonen och över böckerna, har en del att läsa till onsdagens föreläsning. Suck.....idag känns det tugnt. Måste vara för att det är måndag......japp, så är det bestämt!

2 kommentarer:

Lena sa...

Som jag har skrivit förut så fattar jag inte hur du orkar med jobb, skola, familj och behandling. Lägg då på jul och nyår på det...!!

Lyssna på doktorn och gör som han/hon säger. Om du kollar på den artikeln som Anneli länkade till i min blogg igår så står det att man absolut inte skall ta en VLCD-kur under cancerbehandling.

Vad är det du pluggar förresten?

Kramar

Anonym sa...

Jag avskyr också måndagar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...