Sidor

tisdag 15 januari 2008

Liten fräckis

Johnny ville ha sex med en tjej på jobbet, men hon hade redan en pojkvän.
En dag blev Johnny så frustrerad att han gick fram till henne å sa,
"Jag ger dej 1000 kr om jag får ha sex med dej" men hon sa, "nej".

Johnny sa, "Jag är snabb, jag slänger pengarna på golvet, du böjer dej
ner och jag är klar när du har plockat upp dom." Hon tänkte efter en stund och sa att hon måste kolla med sin pojkvän. Hon ringde pojkvännen och berättade historien.
Pojkvännen sa, "Be om 2000 och plocka upp dom så fort att han inte hinner komma ur brallorna."
Så hon gick med på förslaget för 2000 kr.
En halvtimme går och pojkvännen väntar på att flickvännen ska ringa.
Så efter 45 min ringer pojkvännen och frågar vad som hände.
Hon sa "Den djävulen betalade i mynt."!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha -riktigt kul!

Tonårsmorsa sa...

Den var så rolig så jag skrattade högt en bra stund!! Tack!

För övrigt har jag återigen en utmaning till dig:

http://tonarsmorsa.se/2008/01/18/10-incredibles/

Kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...