Sidor

torsdag 16 augusti 2012

Huset fullt

För mååånga år sedan fanns en tv-serie som hette (på svenska) Huset är fullt....Full House på engelska, som mer betecknar en poker-term...oavsett. Mitt hus är fullt, och fullare ska det bli....tolka det hur ni vill....båda sätten kommer säkert stämma ikväll.

Mina släktingar anlände igår, det blev middag hos mina föräldrar och sen hem här där 3 (av 6) polacker sover. Ikväll kommer även 5 katalaner, varav 3 ska sova här hemma. Vi rusar för bröllop och vi inleder det hela med en liten internationell grillfest ikväll, där alla nationer mixas på ett underbart sätt.

Imorgon är det tärnebestyr för min del - jag ska fixa brudmakeup och hår (håll tummarna) och göra mig själv reppresentabel.
Sen blir det vigsel, där jag ska lyckas med bedriften att inte snubbla på brudens släp i mina höga klackar, där jag inte ska ramla i mina höga klackar OCH där jag ska lyckas sjunga UTAN att gråta och sabba min makeup.....
Sen  blir det FEST i 3 dagar. Tjohooo!
Så hör ni inte av mig på några dagar...kolla efter uppdateringar på FB :)


Tjillevippen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...