Sidor

söndag 26 augusti 2012

Fortfarande sjuk

Febern har gett med sig, men halsen värker, huvudet är tungt och kroppen trött. Sååå trött. Jag sover större delen av dagen, men slocknar som en stock så snart huvudet landar på kudden på kvällen.

Den första penicillinkuren jag fick slog ut magen totalt....men den tog den värsta smärtan i halsen och febern försvann. Men jag kan ju inte bo på toaletten. Så nu har jag äntligen fått "min" antibiotika, som jag alltid har en kur av hemma - så nu hoppas jag, det ska bli bra igen.

Hade planer på loppis i helgen. Igår ville jag till Lund och idag till Folkets Park på barnloppis....men det blir inget av det. Trots att jag sovit bort både torsdag, fredag och lördagen. Sonen och maken är ju iväg på kanotläger med Frilufsarna, så jag har haft all  möjlighet till rekreation. Men det blir till att återvända till sängen så snart jag fått i mig lite frukost.


2 kommentarer:

Lena sa...

Krya på dig!! Vila och ta det lugnt. Bra att du inte sprang iväg ändå (hade varit lite likt dig....). Största kramen

Nickan73a sa...

Krya på dig!
Hade varit kul att träffa dig på tisdag :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...