Sidor

söndag 12 augusti 2012

Hem ljuva hem!

Äntligen hemma i Skåne och Malmö igen. Veckan i Småland har varit bra på många sätt och mindre bra på många....

Det är skönt att komma hemifrån - omväxling förnöjer. Många fina upplevelser och utflykter. Sonen har fått fina sommarminnen med fiske, kanot-och roddbåtsfärder, High Chaparral, Kleva Gruva och guldvaskning samt lite Svensk kulturhistoria i Astrid Lindgrens hemtrakter.

För mig har det inte varit helt hundra....jag hade med mig träningskläder och även mina gummiband och hade för avsikt att springa varje morgon. Men icke sa Nicke. Dessa jävla mygg satte stopp för detta. Redan första kvällen blev jag uppäten av dessa jävlar och svullnade upp så pass att mina betapred fick åka fram och kroppen fick dränkas i xylocain salva, alsol gel och after-bite lösning (som innehåller ammoniak) så jag STANK.....
Jag gjorde något försök att träna ute på bryggan en dag, men fick ge upp efter några minuter :(
Så för mig blir det att återgå till vardagen imorgon igen, trots att jag har semester en vecka till....
Dessutom har ju hela semestern och tiden innan dess varit späckad av träning med Fitness Fighten så dessa rubrikerna fattar jag mig INTE på.....

1 kommentar:

Cathrin sa...

Hej hopp! Du det där såg ju mindre kul ut.....jädrar vad det kan klia, nästan så man kan bli tokig. Hoppas ni hade en trevlig stund i Gränna.....tänk om jag vetat då hade jag kommit ner och sagt hej hej hemskt mycket hej, men det får väl bli en annan gång. Ha det gott i Skånelandet. Kram Cathrin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...