Sidor

lördag 9 juni 2012

Är det möjligt att komma hem tomhänt från en loppis?

Det har nämligen ALDRIG hänt mig under mig x-antal år långa liv....med svart bälte i prutning och radarblick som scannar av de olika loppisborden med en vad jag själv anser vara klinisk precision borde det vara omöjligt att inte fynda?! Men nääää, det har inträffat.
Vännen S, mamma, hennes väninna A hade fulla kassar, vissa kunde ju knappt bära sina fynd....men inte jag. Jag vet knappt hur jag ska komma över detta. Måste vara ett dåligt omen eller något i den stilen. Inte bra alls.

Jaja, ikväll blir det mer fotboll och jag ser fram emot 2 spännande matcher. Gårdagens matcher bjöd på en hel del både skandaler, spännande sekvenser och ett par riktigt vackra mål. Mer av den varan ikväll tack!

Ha en bra lördag allesamman

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...