Sidor

fredag 29 juni 2012

17 också helg...

17 arbetsdagar kvar och sen helg. På måndag räknar vi från 16 och neråt.....saaaakta men säkert.

Igår blev det middag hemma hos syster yster med familj, ÄNTLIGEN! Har saknat dem såååå när de varit i Spanien i 3 veckor. Kidsen snackade en massa katalanska så jag satte systersonen på att lära mig några ord.

Ikväll blir det scrapbooking för hela slanten med töserna från Limhamn. Jag har packat min väska och set ser ut som att jag ska på långresa....men det är bara för att det är praktiskt att packa i en resväska.
Imorgon är det loppis på morgonen och sen (en för tidig) 4th of July-fest hos våra goda vänner i familjen V, som bott 13 år i USA. Ska bli mkt kul.

Vad har Du för planer till helgen?

1 kommentar:

Lena sa...

Grillfest ikväll, Marita fyller 65 idag. Kalas för Vincent på söndag, som fyllde 13 i förrgår. Förberedelser inför min egen födelsedag på torsdag... Det är mycket kalas nu :) Sen skall jag ta ett snack med chefen idag, börjar bli mer och mer sugen på 4 veckors ledigt istället för 3... Vi får se vad han och VD:n säger... Håll tummarna! Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...