Sidor

onsdag 25 augusti 2010

Vård av sjukt barn


Min store skolepåg är idag väldigt liten och ynklig. Det började redan igår kväll. Hosta och snörvel och sen kom febern som ett brev på posten. Ögonen glansiga och kinderna rosiga. Sitta i mammas famn i tv soffan var genast tilltalande (nej, jag klagade INTE....man får ju passa på när han vill) och det händer definitivt inte varje dag.

Nu ligger han och sover, febern leker fortfarande i hans kropp. Hoppas han sover bort det värsta.

Såg en trailer för Sveriges Biggest Loser men missade när det ska börja. Någon som vet?

4 kommentarer:

Helene sa...

Hoppas han kryar på sig snart igen !!
Ha en fin dag.
Kram Helene.

inger sa...

Åh, den trailern vill jag också se!! Jag och min man provfilmade de tjejerna som ansökte till att få "rollen" som tjejen i poolen i trailen. Hon ska visst ha varit jätteduktig. Måste få se den. Vilken kanal var det nu igen??? TV3 eller TV4??
kramen inger

inger sa...

Jamen krya på sig sonen så klart! Förlåt jag glömde ju det...nu när skolan börjat å allt.

nettan sa...

på måndag den 6 sep .. vi har en kompis som är med... skall bli sååå spännande.. kram på dig

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...