Sidor

söndag 8 augusti 2010

Man ska INTE va sjuk på sin semester!!!


Har inte kunnat sova sen 02,14....har svårt att andas och har fått inhalera flera gånger. Näsan är täppt eller rinner konstant. Halsen känns som en rasp och huvudet som av bomull. Så här ska man väl inte må när man har semester?!


Till min omgivnings glädje kan jag meddela att jag kommer vara tyst större delen av dagen eftersom jag knappt kan prata. Det brummar o väster mest....

Tur eländet kommer nu och inte nästa helg, då ska jag på Lady GaGa fest (maskerad) vilket jag INTE vill missa!

8 kommentarer:

Lena sa...

Inte bra alls! Men du glömmer väl inte att sjukanmäla dig till jobbet så att du får behålla dina semesterdagar? Hoppas du kryar på dig snart!! Tack för receptet, skall testa det någon av dagarna som kommer! Kram

Annika sa...

nej men stackare!! Hoppas du snart kan somna eller att du redan just nu sover......och ja VILKEN TUR att det inte ät nästa helg :) kramar och tack för dina fina kommentarer :)

Monica sa...

´säger som lena ting jobbet sjukskriv dig krya på dig

Emma sa...

Som Lena sa, glöm inte sjukskriva dig! Hoppas du kryar på dig snart!

Annika sa...

va funkar inte dust it??? Tar du det på hårrötterna?? För mig funkar det perfekt och jag har ju långt hår :)

Helene sa...

Hoppas du mår bättre nu !!
Min dotter har både halsfluss och luftvägsinfektion : (
Och det är inget roligt...
KRYA PÅ DIG !!
Kram Helene.

Kamilla sa...

Nääääeh Krya på dig gumman, och sjukanmäl dig så du har kvar din semester!!
Kram kram

Petra Maria sa...

Fy vad trist. Hoppas att du kryar på dig snabbt.
Massor av Skogtokiga kramar
från mig

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...