Sidor

fredag 11 juni 2010

Skolavslutning, student och bröllopskort

Idag går sonen ut ettan.....jisses vad tiden går fort! O han är stolt som en tupp och längtar febrilt efter "årets längsta rast" dvs sommarlovet. Mycket har hänt under det här skolåret och ibland känns det som att man inte riktigt hinner med.

Idag visar även skogstokiga Petra ett bröllopskort jag gjort till min kusin som gifte sig i helgen som gick. Hann inte få iväg det till henne under min DT-månad så det är något försenat.


Ikväll är det dags för sonens kusins student. Utsparken är kl 16 men den hinner vi inte till utan får satsa på mottagningen hemma sen. Ska bli trevligt. Svårt att fatta att en av töserna som var brudnäbb på mitt bröllop nu tar studenten.....men det är klart, vi firar ju 10-årig bröllopsdag om en månad....så jag får väl inse att tiden antingen går fort eller att jag börjar bli gammal.

Dags att fixa avslutningsfika som vi ska ta med oss

Ha en finfin dag allesamman!

3 kommentarer:

Petra Maria sa...

Stackars studenter i det här skitvädret. Hoppas på lite sol till dem idag.

Bröllopskortet är jättefint och färgerna gillar jag skarpt.

Ha en superskön helg
Skogstokiga kramar
från mig

L8 sa...

Sååå fint bröllopskort. Undrar vem som gjort den snygga stämpeln... ;)
(Kikar uppåt)
Här slutar inte skolorna förrän nästa torsdag så vi håller tummarna för lite sol i nästa vecka också. Hoppas ni slipper regnet.
Ha en pysslig helg!
Kramisar

Evas Pyssel sa...

Ja det är mycket på gång dessa veckor innan sommarlovet är här. Nästa vecka är fullbokad för min del och på fredag har vi avslutning. Man vågar knappt hoppas på fint väder, men det vore himla bra för vi är utomhus på vår amfieteater. Alternativet gissar jag är gympasalen. Hur kul e´ de´ ?
Kram Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...