Sidor

lördag 5 juni 2010

Äntligen lite soool!

Morgonen inleddes med frulle och därefter några timmars enträget arbete på utsidan av huset där rabatter lukades och ogräs rensades mellan plattorna. Redan kl 09,00 var det rejält varmt och vindstilla.
Efter det planterade jag lite blommor i krukor och satte vid dörren därefter landade jag i en solstol i trädgården och har nu lapat sol i drygt 1 timme. Sååå najs.
Dags för lite lunch innan jag ska bege mig till jobbet för ett kvällspass. Lagom kul en sådan här dag, men jag jobbar ju med goa kollegor vilket gör det hela så mkt lättare.

Imorgon är det ytterligare några timmars jobb följt av en privat spelning med The Lilies. Därefter direkt hem på grillparty hos goda vänner i Lomma. Min jobbehelg avslutas på måndag eftermiddag, och enligt smhi ska det då regna i Malmö....typiskt! Jaja, jag hoppas få njuta av så många solstrålar jag bara kan under helgen trots att jag jobbar....

Ha en underbar helg allesamman!

5 kommentarer:

ullis sa...

Oj, så mycket du redan har hunnit med i dag!! Hur tidigt var du uppe egentligen?

Petra Maria sa...

Ja visst är det härligt ute nu. Sommar sommar sommar.
Ha en fortsatt trevlig helg.
Skogstokiga bamsekramar
Petra

Åsa sa...

Blev sommar fort. I tisdags var det nästan kallt höstväder.

Låter som en bra helg. Jobba är väl för det mesta bra också.

Lena sa...

Man får passa på att njuta av varje solstråle man kan få...man får lyckorus i kroppen när man vaknar och ser klarblå himmel..lovely!!

Önskar dig en fortsatt trevlig helg trots jobb..

Kram Lena

Sandra sa...

Visst är solen gärlig! Vi behöver den för att må bra!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...