Sidor

onsdag 30 juni 2010

Nu rör det på sig igen

Efter att ha stått still i min viktminskning ett tag har det nu börjat röra på sig igen. Såååå skönt! Även om jag gått ner en hel del så har jag en bra bit kvar innan jag är i mål så dessa veckor har varit väldigt frustrerande. Nu börjar det närma sig -40 kg, ska ta nya bilder för jämförelse för jag har svårt att se mina framsteg när jag tittar i spegeln. Lättare när jag lägger foton bredvid varandra. Då blir det tydligt även för mig.

Gårdagens frukost bestod av jordgubbar, keso med vaniljpulver (ej socker) och några hackade valnötter. Mums!


Till lunch och mellanmål drack jag proteinshakes (jordgubbar och blåbär samt banan o smultron - egna från trädgården....smultronen alltså, inte bananen), för det var alldeles för varmt för att äta, annars är jag ju glad för att tugga.

Till middag på kvällen åt vi grillat kalkonbröst med couscous, sallad och mango-curry sås.



På kvällen blev det mer jordgubbar....de är som allra godast nu. Mumma! Nu ska jag snart iväg o jobba natt. Tjingeling på er!

2 kommentarer:

Lena sa...

Grattis!!! Hoppas det släpper för mig också snart. Kan du förresten ta med den där boken jag skulle få låna när du kommer om en månad? Kram

ANNA sa...

Visst är det skönt när det börjar släpps efter lite stiltje ett tag :) men det går inte fort nu men det går iaf neråt!
Ha det bra i sommarvärmen
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...