Sidor

tisdag 8 juni 2010

Mamma, du är bara lite gammal.....

Imorse ägnade sig sonen åt filosofiska diskussioner med mig och maken. Han kom fram till att jag var en kvinna och inte en flicka....OCH att jag bara är lite gammal. Jaha....hur tänker du här då, frågade jag. Jo mamma, när man är jättegammal så hänger ens bröst ner hit (så visar han till midjan på sig själv) men dina hänger bara lite därför är du bara lite gammal.
Maken började ju asgarva, o jo...jag själv också. Jisses....det är ju tur man bara är liiiite gammal när man ska fylla 34.

Nu har han knatat iväg till skolan, helt solo. Vår lille påg börjar bli stor o jag känner att vi inte riktigt hänger med.
Ikväll ska vi hälsa på släktingar som är på besök i Sverige från USA. Min pappas kusin med man för att vara precis. Ska verkligen bli kul för det är 5 år sedan vi sågs sist. Men vi har kontakt på fejjan :) Jag hoppas kunna åka dit någon gång och hälsa på mina nästkusiner och deras familjer. Vi får väl se vad framtiden oss bringar.

Nu ska jag ut med Alice o sen hem till syster yster.
Ciao!

5 kommentarer:

Lena sa...

Hahah ungar är underbara. Om du bara är lite gammal så är jag mycket gammal, för min hänger redan nu nästan ner till naveln, och värre lär det bli. KRAMAR

L8 sa...

Visst är de underbara våra barn :)
Kika in till mig för nu har jag äntligen bloggat om mina fina awards som jag fått av dig. Bättre sent än aldrig, eller... Tiden räcker inte riktigt till just nu.
Kramisar

Sandra sa...

Hahaha..Rolig kille som har koll på livet liksom! :-) Vi är ju lite gamla eller hur?

ullis sa...

Ett gott skratt fick jag! Känner mig plötsligt väldigt gammal....

Petra Maria sa...

*fniss* riktigt kul!
Men med åldern lär han sig nog att det finns tjejer på 60 och tanter på 20.
Ha det jättebäst
Skogstokiga kramar
från mig

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...