Sidor

fredag 30 april 2010

Ytterligare ett nattpass

Går snart av mitt nattpass....inget planerat, bara blev så. Det ringde lagom när jag kom hem igår från jobb runt 16-snåret o så var det nästan bara att vända om o åka tillbaka hit.
Inte fick jag sovit innan heller...kan inte sova på beställning. Har varit lagom trött och halvspeedad här inatt, stackars pågar som jag jobbat med....haha....har snackat öronen av dem för att hålla mig vaken.

Idag är det Valborg och vi ska ha lite grillkväll här hemma med systeryster, svågern och systersonen. Sonen min har beställt grillspett så det står på menyn. Mumma!
Vet ej om vi går o kollar på något bål, kanske....får se.

Snart ska jag i alla fall hem o sussa

kramisar till er alla där ute i etern

5 kommentarer:

Lena sa...

Gomorron. Skönt att du får sova snart i alla fall. Har sagt det förut, skulle inte klara av att vara uppe en hel natt på beställning... Hoppas ni får det mysigt ikväll, tror faktiskt aldrig att jag har sett någon Valborgseld... Fasen också, nu glömde jag awarden igen... Men jag tackar för den!! kram och sov gott!

Petra Maria sa...

Välkommen som gästDT tjejen!
Har du jobbat inatt också. Ja, då måste du vara trött.
Sov så gott.
Själv åker vi iväg och hälsar på min bror hela helgen.
Ha det jättebäst
Skogstokiga bamsekramar
Petra

Annika sa...

ja jisses du måste vara trött nu!! Då blev det inga naglar igår då..tur det är din syster som gör dom *ler* Ha en bra dag och en underbar kväll med grillspett! kram

Cathrin sa...

Hurra hurra hurra eller kanske man bara säger grattis till Dt-uppdragen, vad roligt.

Hoppas du får en trevlig valborg och att gästerna klarar sig själva, hi,hi........du lär väl sova,fniss.

Kram Cathrin

Chrissan sa...

Oj. Hoppas du inte somnar vid grillen ikväll då.:)
Här blir det också grillning och sen ska vi titta på brasan.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...